Tarım personelleri iftarda bir araya geldi
Tarım ve Orman İl Müdürlüğü yemekhanesinde düzenlenen iftar programı İl Müdürü Murat Şahin, müdür yardımcıları, şube müdürleri ve müdürlük personellerinin yoğun katılımı ile gerçekleştirildi.
Tarım ve Orman İl Müdürlüğü yemekhanesinde düzenlenen iftar programı İl Müdürü Murat Şahin, müdür yardımcıları, şube müdürleri ve müdürlük personellerinin yoğun katılımı ile gerçekleştirildi.
İftar programında bir konuşma da yapan İl Müdürü Murat Şahin; "Tarım teşkilatı olarak bizler büyük bir aile gibi hissediyor ve vazifelerimizi de en iyi şekilde yerine getirmeye çalışıyoruz. Bu iftar programı vesilesi ile hem çalışmalarınız hem de katılımınız için hepinize teşekkür ederim. Rabbim bizlere nice sağlıklı günlerde tekrardan bir araya gelmeyi nasip etsin" dedi.


Benzer Haberler
Erzincan’da Hububat Alım Noktaları Açıklandı
Bakan Tekin, Davut Sulari Halk Eğitim Merkezi'ni Açtı
Üreten Cezaevleri Erzincan’da Fuarı Açıldı
ERZİNCAN’DA YÜZLER GÜLÜYOR: BARAJ VE GÖLETLERDE %100 DOLULUK ORANI!
Yağış ve Sel Nedeniyle Hasar Gören Başbağlar Grup Köy Yolunda Çalışmalar Sürüyor
Tarihi Erzincan Arkeopark Projesi
193 kişilik hacı grubu Erzincan'a Dönüş Yaptı
Dron İle Arkadaşını Ayının Pençesinden Kurtardı