Erzincan Tarım ve Orman İl Müdürlüğü üreticileri uyardı
Erzincan Tarım ve Orman İl Müdürlüğünden yapılan açıklamada üreticilere kara leke hastalığına karşı ilk ilaçlama hakkında üreticiler uyarıldı.
Erzincan Tarım ve Orman İl Müdürlüğünden yapılan açıklamada üreticilere kara leke hastalığına karşı ilk ilaçlama hakkında üreticiler uyarıldı.
Yapılan açıklamada; “ Elma ve armut ağaçlarında kara leke hastalığına karşı ilk ilaçlama, çiçeklerin yaklaşık %80’inin döküldüğü dönemde yapılmalıdır.
Kullanılan pestisitlerin kara leke hastalığı için ruhsatlı olmasına, Yetkili kişiler tarafından reçete edilmesine, Son kullanım tarihinin geçmemiş olmasına, Tavsiye edilen dozda uygulanmasına özellikle dikkat edilmelidir.” Denildi.


Benzer Haberler
Vali Hamza Aydoğdu, Cemevi’ndeki Oruç Açma Programında Vatandaşlarla Buluştu
Başkan Ahmet Tanoğlu Geçit Cemevi’nde İftar Programına Katıldı
Erzincan’da Hububat Alım Noktaları Açıklandı
Bakan Tekin, Davut Sulari Halk Eğitim Merkezi'ni Açtı
Üreten Cezaevleri Erzincan’da Fuarı Açıldı
ERZİNCAN’DA YÜZLER GÜLÜYOR: BARAJ VE GÖLETLERDE %100 DOLULUK ORANI!
Yağış ve Sel Nedeniyle Hasar Gören Başbağlar Grup Köy Yolunda Çalışmalar Sürüyor
Tarihi Erzincan Arkeopark Projesi